Informacije u svezi prigovora i reklamacija
PISANI PRIGOVOR
Sukladno čl. 10. Zakona o zaštiti potrošača ( Narodne novine , br. 19/22, 59/23 ) obavještavaju se potrošači da prigovor mogu podnijeti u pisanom obliku:
• u poslovnim prostorijama (pon.-sub., 07:00 – 20:00) i putem pošte, na adresu: PULA PARKING d.o.o., Prilaz kralja Salamona 4, Pula;
• putem elektroničke pošte na adresu: reklamacije@pulaparking.hr
• online putem sljedeće email forme
Obrazac za pisani prigovor - hrvatski (Word format)
Obrazac za pisani prigovor - english (Word format)
PULA PARKING d.o.o. dužan je odgovoriti na pisani prigovor potrošača u roku od 15 dana od zaprimanja istog.
REKLAMACIJA
Sukladno čl. 27. Zakona o zaštiti potrošača obavještavaju se potrošači da nakon primitka odgovora PULA PARKINGA d.o.o. na pisani prigovor, odnosno po isteku roka za dostavu istog, mogu podnijeti reklamaciju Povjerenstvu za reklamacije potrošača PULA PARKINGA d.o.o. u pisanom obliku:
• u poslovnim prostorijama (pon.-sub., 07:00 – 20:00) i putem pošte, na adresu: PULA PARKING d.o.o., Prilaz kralja Salamona 4, Pula;
• putem elektroničke pošte na adresu: reklamacije@pulaparking.hr
• online putem našeg Portala korisničke podrške
Povjerenstvo je dužno odgovoriti potrošaču na zaprimljenu reklamaciju u roku od 30 dana od zaprimanja reklamacije.
Radno vrijeme sa strankama: ponedjeljak-petak 09:00-11:00.
Molimo da u svom prigovoru i reklamaciji obavezno navedete adresu i odgovarajuće kontakt podatke na koje će se uputiti odgovor.
Uvjete zaštite privatnosti i osobnih podataka možete provjeriti NA SLJEDEĆEM LINKU.